bakgrund

Bloggintresserade

torsdag 17 februari 2011

Äntligen något nytt!!!

Hej!

Har länge funderat på att göra ett altrat ljus till svensk scrapbookings utmaning....
Så jag tog tag i mitt liv hihihihihihi.

Tycker att min inspiration tryter, hoppas den ska komma tillbaka, det är så många som fyller år och som man MÅSTE göra kort till, det är väl dem där måsten som gör att man inte vill/ orkar, blä åt allt.....

Hur som helst så visar jag upp mitt alster nu hihihihihihi.

Ha det gott/ Kram




3 kommentarer:

  1. Åh!!! Heeeelt underbar!!! Den som får det ljuset kommer bli så glad!

    Och vet du va??!! Det finns faktiskt inget som säger att du måste göra handgjorda saker till alla som fyller år... En del kan faktiskt få något köpt.

    Pöös på dej!

    SvaraRadera
  2. Hej hej....
    åååå så snyggt ljus, och vad snyggt med texten på, och fjärilen, superfint.
    Hoppas inspirationen kommer tillbaka och jag säger som Mio inte behöver du göra handgjorda alster till alla som fyller år, de förstår nog att inte tiden alltid finns.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint ljus du har gjort!
    kram på dig..

    SvaraRadera