bakgrund

Bloggintresserade

söndag 3 juli 2011

Utmaning till scrapbrukets veckoutmaning!!

Hej!

I helgen har jag knopat ihop lite mer saker bla till scrapbrukets veckoutmaning som skulle gå i blommornas tecken, det är ju så kul nu när man har ångan uppe.....
Nackdelen var att projektet var svårfotat.

På måndagar har vi lite pyssel hos gulliga BellaMio och under några måndagar har vi gjort en blomstervas med handgjorda blommor och denna har jag färdigställt i helgen.

Stomen till vasen är en pringlesburk.
Blomsterpinnarna är målade med distress stain, jätte enkelt att bara dra med flaskan och dem ser
verklighets trogna ut.
2 av blommorna är av tyg, vilka Mio gjort och resterande är av papper.
Pappersblommorna är utstansade med olika dies bla Tim Holtz.
Jag tror att Mio gjort ett klipp inne på pysseltagen om hennes vas oxå.

Det var verkligen kul att göra detta, alla läckra blommor.
Något jag vill utveckla i framtiden och jag bara måste lära mig dessa tygblommor, jag älskar dem.

Här kommer lite bilder oxå.





Jag håller även på med 3 kort i detta just nu : ), få se om jag hinner blogga om dem innan åskan kommer, annars kommer dem en annan dag.

Kram / Johanna.

1 kommentar:

  1. Såååå fin den blev!!! Nu håller vi tummarna för att du vinner oxå :)

    Kram Kram!

    SvaraRadera