bakgrund

Bloggintresserade

torsdag 22 mars 2012

Råååååsa me like!!!

Hej!

Här kommer en rååååsa dröm ;)
Nåja det är ju bara ett Magnoliakort i all hast. Jag fick inte riktigt till  det, tycker att det saknas lite på kortet.
Sen vill jag inte göra för mycket heller... Så att det ser överarbetat ut.
Ja, jag kommer väl på hur jag vill göra så småningom ;).

Det är en Tildastämpel från magnolias senaste kollektion, så söt.
(jag väntar med spänning till den nya släpps, kommer att få den i brevlådan)

Kortstommen är från PH hobby, dem har ju så bra pris för 100 st kort med kuvert ;)
Det rosa pappret kommer från magnolias senaste, en kakservett och så rosa papper igen som jag färgat in, lite blomster och magnolias heartswirl, ticketdien och tillhörande stämpel är köpt på Roxstamps och så pärlor, inte att förglömma. Jag har färglagt med copics

Här kommer en bild oxå ;)


Det skulle visst bli 18 grader här i Oskarshamn idag så skönt. Så kanske det blir en liten promenad med barnen.

Kram Johanna.

11 kommentarer:

  1. Hejsan vännen, ÅÅh så rååsa härligt kort, tokgillar ju den Tilda stämpeln, så himla söt, snyggt färglagt och såå fint dekorerat kort, I LIKE :)

    Javisst nu måste man ju vara ute när solen är framme, HÄRLIGT med våren :)

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Kortet är jättefint!! Ursöt stämpel. Tycker det är alldeles perfekt dekorerat.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja hon var för söt. Snyggt med de handgjorda och köpta blommorna mixade, liljan i mitten är riktigt läcker. Blir sugen på swirldiesen nu...åh vad jag skulle vilja åka till Magnolia i Borås någon gång.

    SvaraRadera
  4. Åh så sött kort!! Vilken härlig stämpel! Och så härliga blommor, speciellt de vita, och de misstänker jag att du gjort själv? Har du en die till dem eller klipper du remsor?

    Jag är precis som du, kan aldrig bestämma hur mycket dekorationer som är bäst. Jag tycker du har lagom mycket på det här kortet!!

    Och jag älskar verkligen diesen jag köpte av dig! Den är lite pillrig att stansa med, men de blir ju så fina!

    Kramis!!

    SvaraRadera
  5. Tycker ditt kort är helt underbart fint, Johanna!
    Din färgläggning är ursnygg!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Riktigt gulligt!!! Gillar hur du har byggt upp med lager på lager...

    Ses i morgon!

    SvaraRadera
  7. Lekkert kort !

    Jeg har fått ATCene fra alle bortsett fra Lexi (som jeg ikke får svar fra på mail) - så da fordeler jeg i dag og sender ut i morgen. Skal legge ut i bloggen min etter hvert også.

    Ha en fortsatt fin søndag
    :-) Nina

    SvaraRadera
  8. Jättefint kort, den som fick det kortet är en lycklig själ! Gillar dina kort :)
    Förstår precis vad du menar med att vilja göra lite till men inte överarbeta. Man vill ju att det ska se ut som "min stil" samtidigt som det ska vara snyggt ;)
    Gillar också kortstommen från PY-hobby, köpte ett 100-pack för ett år sedan men de är snart slut, perfekta att ha som bas...

    Lyckades sitta inne hela fina helgen (men med ett gott syfte, var på scrapträff.
    Hoppas att ni har det fortsatt fint i Oskarshamn!

    SvaraRadera
  9. Hei igjen. Nå er ATCene dine snart hos deg. Jeg har lagt alle ut i en egen post: http://ninashobby.blogspot.com/2012/03/atc-mitt-favorittdyr.html

    :-) Nina

    SvaraRadera
  10. Helt makalöst fint kort.

    Kram anneli

    SvaraRadera
  11. Jätte härligt sött kort med fint blomarrangemang.

    SvaraRadera