bakgrund

Bloggintresserade

lördag 7 juli 2012

Godmorgon

Gjorde 2 jättesnabba kort igår, det är sjukt vad många som fyller år denna månad och man vill ju ge alla ;)

Som sagt jättesnabba, men jag tycker dem är söta för det.

Det första är till en kille som fyller 1 min nya dies fotohörn var jag bara tvungen att prova hihihi, köpt på ebay.
Magnoliastämpeln är målad med copics och så kronan fick lite glitterlim på sig.

Det andra kortet lät jag pappret tala för sig, jag tyckte nämligen det var så fint. Stämpeln kommer från sugar nellie och fjärilarna är en stans från Martha Stewart. Målade även denna med copics ;)

Kl 10 kommer min mamma och hämtar mig vi ska plocka svamp, ska bli så kul och jag hoppas vi hittar massor ;)

Ha en jättefin dag på er/ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar