bakgrund

Bloggintresserade

lördag 21 september 2013

Kort till inky chicks

Godmorgon!!!

Igår kväll gjorde jag 1 kort till och det passade till inky chicks utmaning  pretty in pink,
så den hoppar ja på ;)




Jag började med att ta ett vanligt vitt akvarell papper och så ett papper från Maja design  och ett vanligt brunt Card Stock, rev kanterna och chalkade dem.
Pinsamt nog kan ja erkänna att jag har inte kunnat chalka innan.
BellaMio visade mig att jag hade på tok för mycket färg, så det var inte konstigt att ja kladdade med färgen runt kanterna. Nu blir det perfekt varje gång, så chalk JAaaaa Tack ;)



Jag använde ett motiv från Bildmålarna och färgla det med distress markers.
 Lite spillpapper från Maja design.
Jag stansade sidorna på pappret för att få rundheten.



Så uppbyggnaden ;)


Ljuvlig spets från Helihak  mina underbara metallhörn som ja köpt på ebay.


En ljuvlig knapp som jag köpt på ebay mina härliga biljettstämplar från roxstamps.
Jag har även satt lite ostduk på sidorna.


Och så hela kortet med alla blommor och så fjärilarna, ett klippark från pion, dem har fått glossy accent på sig.

Hoppas ni gillade mitt lilla kort ;)

Ha en underbar dag, kram

1 kommentar:

  1. Så fint kort du gjort i fin färg och snyggt dekorerad. Kram Titti

    SvaraRadera