bakgrund

Bloggintresserade

onsdag 26 mars 2014

Kortmaterial swapp

Hej på er!!

Jag är med i en kortmaterial swapps grupp på facebook.
Där man skapar material till 1 kort och skickar till 2 andra och behåller samma material själv.
Det är  kul att se vad dem andra skapar med samma saker som en själv, brukar bli väldigt annorlunda ;)

Detta skickade jag till Carola och Mia H  ;)


  Så här blev mitt kort ;)

Pappren har jag fått av finaste Lotta Malm


Ja la till en ram från Martha Stewart och grattis texten  (som kommer från pysseldags)
Även pärlbandet och spellbindern floral oval som är bakom motivet.

Ska bli så kul att se vad ni skapar tjejer.

Kram Johanna.

4 kommentarer:

  1. Vackert kort det blev av swappen.

    SvaraRadera
  2. Åh vilket underbart kort du har gjort! Jag gillar färgerna och pärlorna runt motivet. Supersnyggt helt enkelt!
    Ha en fin dag min vän!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Åhhhh så himla fint! Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. you are really a good webmaster. The site loading speed is amazing.
    It kind of feels that you are doing any distinctive trick.
    In addition, The contents are masterpiece. you've done a magnificent job on this topic!


    Feel free to visit my site: Local Digital Marketing Company Vancouver

    SvaraRadera