bakgrund

Bloggintresserade

söndag 27 november 2016

dt inlägg för moapyssel och fru limegrön

Hej på er!

Det var så länge sedan jag uppdaterade min blogg - nu va det dags  tänkte jag ;)

Först ut va det moapyssel, en så härlig weestämpel och många goa dies hittade jag till mitt kort



Sedan gästar jag fru limegrön och till det kortet använde jag mig av 13 Arts produkter.
Det märket är helt otroligt och så prisvärda. Och så är det väldigt kul att göra annat med.





Nu önskar jag er en härlig vecka.

Kram Johanna.

1 kommentar:

  1. Att säga fake rolex att 2020 har varit fruktansvärt skulle vara en underdrift, men vi är nästan på halvvägsmarkeringen. Förhoppningsvis blir resten av året bättre. Det är rolex replica sommar och i den här rundan har vi en gaggle av dykurar från Seiko, Sinn och Christopher Ward. Vi kommer också att rolex kopia titta närmare på en kontroversiell klocka från Patek Philippe, den röda. 5520 Alarm Travel Time watch.
    På tal om Patek Philippe, kommer vi också ha djupgående guider av rolex kopia vintage Patek Philippe kronografer och även skelettiserade Patek Philippe-klockor. Och om det inte räcker för dig, har Jeff Stein från OnTheDash just skrivit en episk guide för att samla vintage Heuer replika klockor grails. För att stänga saker kommer Wilhelm Schmid, VD för A. Lange & Söhne, att prata om sitt företags planer för resten av 2020 och vad de gör för att hantera under dessa rolex kopior utmanande tider.

    SvaraRadera