bakgrund

Bloggintresserade

söndag 19 december 2010

Presenter!!

Hejsan!!

I helgen har jag dekorerat Toffifee askar som min dotters dagisfröknar ska få.
Det var lite bök, men skam den som ger sig.
Jag har gjort det väldig enkelt för mig, men ibland kan det enkla vara fint nog.





Jag har även gjort tvålar som en arbetskamrat beställt till sina "fröknar"
Första satsen ville inte smälta, det spelade ingen roll vad jag gjorde, det ville inte, OGILLA.
Den andra gången gick så mycket bättre.
Jag hade i doften kanel/apelsin och det doftade verkligen jul.
Hoppas hon blir nöjd.





Jag har också gjort några strutar att hänga i granen, närmare bestämt 2 st, har 2 st kvar att göra, så dem visar jag när dem är färdiga.

Hoppas alla har haft en fin helg.
Min lilla dotter är sjuk, hög feber och ögoninfektion, hoppas det går över snabbt.
Trevlig julhelg till alla./ Kramen

1 kommentar:

  1. Å sååååå fina fröken-presenter du gjort!!! Tror nog att alla fröknar blir riktigt glada för dessa härligheter :)

    Så trist att snurpan är sjuk.... Hoppas du kommer i kväll i alla fall?

    SvaraRadera