bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 21 december 2010

PresentBox!!

Hej igen!

Jag har varit flitig idag. Igår på vår pysselkväll, hade min bästaste kompis Hanna med sig en fin presentbox.
Så jag blev så inspirerad att göra en också.

Jag målade locket och lite av sidan med crackle paint picket fence.
Limade fast ett band på locket, använde mig av rangers crackle accents, blev rekommenderad att göra det och jag tycker att det var en jätte bra ide.

Jag använde mig av ett vitt cardstock och stämplade och embossade.
Sedan tog jag i öljetter och fäste med band baktill, jag älskar det sättet att fästa papper, så man slipper allt kladd med lim. Hihihihihi.

Sedan dekorerade jag ovansidan med blommor och blad.



Denna ask ska en av mina bästa vänner i V-vik få. Jag har lagt i escadas parfym ( den röda)
och ett armband från pilgrim. Hon älskar båda sakerna, så det var lätt att köpa till henne.

Kanske blir det mer pyssel imorgon, men nu ska jag gå och sova kudde.

God natt och sov gott.

Kramen.

2 kommentarer:

  1. Underbart!!!! Övertygad om att din vän i V-vik kommer bli jätteglad :)

    Julkramar till dig!

    SvaraRadera
  2. super fin! Kul att handla julisar när man vet vad mottagaren tycker om och vill ha.

    Julkramar
    Mirja

    SvaraRadera