bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 20 december 2011

STOR BLOGCANDY !!!!!!!

Hej!

Jag tänkte ha en blogcandy hos mig, dels för att jag skulle vilja ha lite fler följare och dels för att jag vill uppdatera min blogg lite oftare, jag menar, har man fler följare: så blir man tvungen att uppdatera med nya saker lite oftare än vad jag gör ; )).

Jag pysslar i och för sig ganska ofta, men glömmer att lägga in sakerna i min blogg, nu ska det bli ändring ; )).

Detta är vad jag vill att man ska göra för att ha chansen att vinna.

1. Bli följare av min blogg.

2. Länka i din sidebar med min blogcandy bild

3. Skriv en kommentar under detta inlägg, så är du med ; ))

Ni har på er tom 31/1 - 2012, sedan lottas 3 vinnare ut/  Kram Johanna

Och detta är vad man kan vinna!!!


    


Bild 1:

Magnolia - Butterfly Dreams - Tilda with Lace Jeans

Magnolia - Butterfly Dreams - Hello Little Butterfly

Mini Ribbon Hair Tilda
Stämpel new baby

Copic pennor: E: 00, 11,29,31,35,57, 51, 
                       R 20


Bild 2:

7 olika papper från magnolia
Pink Paislee pixee stix - glitter
Magnolia die - doily flower
2 olika sorters blommor

Bild 3:

Magnolia die - doily flower
Magnolia die - swirly butterfly
Magnolia die - ängel vinge
Magnolia die - rose leaf

Min

132 kommentarer:

  1. Jaaag vill vara med förstås! :-D

    Kram Anneth

    SvaraRadera
  2. Vilken kanonfin candy du lottar ut.
    Har kikat runt lite hos dej och gillar det jag sett så jag blir gärna följare.
    Har lagt bild med länk i min högra sidebar.

    God Jul & Gott Nytt År

    SvaraRadera
  3. Härlig blogcandy du bjuder på! Jag är me o tar chansen, har blivit följare:) av din fina blogg, har länkat i sidebaren på min blogg och nu kommenterat.
    Önskar dej en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint du gör så nu blev jag också följare och länk har jag laggt i min sidebar :)Och vilken underbar candy! :)
    Vill passa på att önska dig god jul och gott nytt år! Missa inte min candy som går ut i kväll ;)
    Kram Kattiz

    SvaraRadera
  5. ÅH vilken härlig blogcandy, jag blir följare o länk i min sidebar!!

    Åh tänk att jag aldrig varit här inne, kommer tillbaka ofta nu när jag hittat dig :)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  6. Vilka fina candies du lottar ut! :)

    Jag har blivit följare och länkat i min sidebar!

    Jättefina saker du gör! :D

    God Jul och Gott Nytt År!
    /Annika

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen en generös candy du bjuder på vännen!!!

    Så klart håller jag ju alla tummar och tår att de där söta diesen vill flytta hem till mig :)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du lottar ut! Nu har jag blivit följare och lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.

    SvaraRadera
  9. Hej gulliga Johanna! Det är klart jag vill vara med i din blogg candy. :)
    Är nu följare och har lagt upp en bild i min sidebar.

    Och ville säga att metalldekorationerna jag köpte av dig kom fram idag. Och tack för de fina blommorna du skickade med :)

    God Jul om vi inte hörs mer innan dess. :)

    Kram Lotta (Sandra)

    SvaraRadera
  10. Va kul komma hit och titta på allt fint du gör! och blogcandy sprider jag glatt vidare

    Kram petra/Petraso

    SvaraRadera
  11. Wow, såklart jag blir följare och tipsar om din blogg i min.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Vilka fina saker du gör. Jag har lagt upp en bild på min blogg. http://pyssel-inas.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Vilken en generös candy wow.Det är klart jag vill vara med i din blogg candy.
    Är nu följare och har lagt upp en bild i min sidebar.
    Jag har också en candy du är välkommen var med i den..:-)

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  14. Hi, I am a new follower, and posted your candy in my sidebar. I have some blog candy right now too, feel free to check it out. Just follow the directions in the post to enter. I have a link in my sidebar that will take you to it.

    SvaraRadera
  15. Detta får man ju bara inte missa! Viiilket blogcandy! Är med såklart!

    god jul/Jennie

    SvaraRadera
  16. Hej hopp! Tar gärna en lott.
    Jag har länkat i min blogg med din bild, jag är följare av din blogg :)

    Nu hoppas jag på turen samt ser fram emot att se massa härlig inspiration i din blogg

    SvaraRadera
  17. OMG vilken candy du lottar ut!
    Självklart vill jag vara med på denna, har länkat i min sidebar och blivit följare :)

    God Julkram
    Nelle

    SvaraRadera
  18. Wow!! Självklart vill jag vara med!!
    Kram och god jul och ett gott nytt år 2012!!

    SvaraRadera
  19. Vilken underbar blogcandy du har! Som nybörjare på scrapbooking vore det rena drömmen att vinna det där! :)
    Har länkat till dig i min sidebar på min blogg! Så nu ska jag bara hålla tummarna! :)

    SvaraRadera
  20. Thanks for the chance! I posted your link on my my sidebar and I´m now a follower!

    SvaraRadera
  21. Åh! Vilken härlig sida!!! Du har en massa intresanta och fina saker här!! Blir förjare på en gågn!!
    Och passar samtidigt på att vara med i utlottningen av bloggcandyt!
    Ha det gött!!

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig sida!! Blir en förjare direkt! Passar även på att vara med i utlottningen av bloggcandy =)
    Har länkat och är nu en förjare!!
    God Jul Och Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  23. Oj... jamen såklart vill man vara med på denna fantastiska bloggcandy. Allt klart och fixat. :)

    SvaraRadera
  24. Kul med nya ansikten, visst vill jag vara med. Har länkat från min sidebar i bloggen och blivit följare.
    Ha en underbar julhelg:)
    Kramis

    SvaraRadera
  25. Underbart Candy Johanna!

    Jag vill gärna ta chansen och vara med!!!!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  26. Jag vill absolut vara med i denna underbara candy ; )
    Är nu följare och har länkat i min sidebar.
    Ska kika runt lite i din blogg nu.
    Tack för chansen att vinna!
    God jul och kram!

    SvaraRadera
  27. Det var inte en dålig candy :) Det är klart Jag vill vara med ! Hoppas du får en underbar jul:)
    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  28. Åh, vilken candy. Jag vill vara med. Har blivit följare och lagt bilden i sidbaren.

    Ha det bra!!
    Johanna

    SvaraRadera
  29. Hi Johanna, I'm following your blog and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win great candy! Happy Holidays! Greetings from Belgium, Annelies

    SvaraRadera
  30. Vill absolut inte missa att tävla om denna underbara candy! Har blivit följare av bloggen och länkat från min sidebar.

    Kram Mirre

    SvaraRadera
  31. Vilken fin blogg du har. Många fina saker att titta på. =)

    Har blivit följare o länkat i min sidebar.

    Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  32. Härlig sida du har och är gärna med om en lott. Har blivit följare och länkat din sida!
    Kram Eva W

    SvaraRadera
  33. Hej Johanna!
    Vilken härlig Candy du har och dessutom
    tre vinstchanser det är verkligen generöst.
    Jag har länkat på min blogg till din
    candy och jag har även blivit följare av
    din blogg.

    Om du vill besöka min blogg är min
    adress denna:
    http://pyssligasussie.blogspot.com

    Önskar dig ett
    GOTT NYTT ÅR.

    Kram
    Sussie B.

    SvaraRadera
  34. Är gärna med i din candy, är följare och lagt bilden i min sidebar. Ska bli spännande att se vad som kommer i framtiden på din blogg :O)

    SvaraRadera
  35. OMG...vilken underbar candy!!! Är följare, har länkat i min sidebar och nu kommenterar jag ;)

    Hoppas innerligt på tur!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  36. omg, your giveaway is incredible, the same like your blog :) love it, and i became a new follower.
    Let me say a special thank you, to give away all these yummy goodies! Thank you so much Johanne.

    Love & Hugs
    Dunja

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Hittade hit genom en annan blogg och oj så mycket fint du gör!
    Har kikat runt här en stund och det ska bli kul att få se mer inlägg av dig sedan!

    Självklart vill jag jättegärna vara med i dina fina blogcandy oxå.TÄNK om man fick börja året med en så härlig vinst!

    Ha nu ett GOTT NYTT ÅR på dig!
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  38. Jag hoppas på tur. Håller på att uppdatera min sidebar precis..men strax är länk hit uppe;)

    SvaraRadera
  39. FANTASTISK candy!! Hoppas att du får fler följare till din blogg nu, du gör jättefina alster. Jag har lagt upp candyn i min sidebar, blivit följare och här en liten kommentar:-)Ha ett riktigt gott slut och ett gott nytt år //Rozzan

    SvaraRadera
  40. Wow! Tre härliga vinstchanser! HÅller tummarna!

    SvaraRadera
  41. Hey Johanna! I only recently found out your blog and I think it's fantastic.. I love your work..
    I'm a follower now and have posted your blog candy on my sidebar.. You're welcome to become a follower of my blog too..
    Thank you so very much for the chance to win this incredible candy!!!
    Big hugs, TinaM

    SvaraRadera
  42. What a graet blog
    I just found you
    En what a nice candy

    Carol

    SvaraRadera
  43. Thanks for the chance! I posted your link on my FB

    SvaraRadera
  44. Hi i am a new follower and posted in my sitebar.
    Thanks for the chance to win,.
    hugs Tessa & Anke

    SvaraRadera
  45. Vilken underbar candy! Jag har länkat och blivit följare, så nu hoppas jag på lite tur. =)

    SvaraRadera
  46. Vilken fantastisk candy! Jag har länge tänkt börjat blogga och när jag satt och blogghoppade häromdagen så tänkte jag ungefär samma sak som dig, det är lika bra att starta en så jag tvingar mig själv att vara lite mer kreativ! Nu har jag startat en (mitt första inlägg kommer 1/1!) och jag lägger in din bild och blir gärna följare!

    SvaraRadera
  47. Wow...was für ein tolles Candy.
    Ich möchte auch gerne dran teilnehmen. Das Candy-foto habe ich verlinkt, einen Kommentar schreibe ich gerade und nun trage ich mich noch als Verfolger ein.
    Ich wünsche einen guten Rutsch in neue Jahr.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera
  48. Wow, superfint godis!
    Jag följer och har lagt upp länk/bild i min sidebar: http://www.cattiegirl.blogspot.com
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  49. Hello... lovely blog candy... i am a new follower... and also an new blogger too... feel free to explore my blog and add a comment, and even follow.. http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/
    I have added a pic and link back to this post in my sidebar of my blog... thankyou..
    Hugs! Brittany, xoxo

    SvaraRadera
  50. Utrolig flott blogcandy!
    Jeg ønsker deg et godt og kreativt nytt år!
    Klem, Merete

    SvaraRadera
  51. Vilken fin blogcandy!! har lagt den på min blog och vill gärna vara med på utlottningen!

    Gott Nytt År!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  52. wow, fina saker och fin candy, måste ta chansen och vinna ditt fina godis. Följer dig gärna och din candy finns på min sidebar! GOTT NYTT ÅR!
    Kram Katja

    SvaraRadera
  53. Fin candy & fin blogg, följer dig jättegärna & har lagt din bild i min sidebar :)
    Gott Nytt År!!!

    SvaraRadera
  54. Great Candy. Thanks for the chance to win.
    HappyNew Year.
    Hugs Petra

    SvaraRadera
  55. Vilken superfin candy!
    Är nu följare och har länkat på min nyskapade blogg.
    Ha ett bra scrapp-2012-år.
    Mvh Karin

    SvaraRadera
  56. SUPERHÄRLIG CANDY!
    Följer gärna din blogg :)
    Har länkat från min sidebar.
    God fortsättning på det nya året!
    Mia/pysselmia

    SvaraRadera
  57. Wow, vilken blogcandy och vilka fina fina alster du gör! Blir jättegärna följare för att få se mer av det du gör.
    God fortsättning på det nya året!
    /
    Rosemarie

    SvaraRadera
  58. Happy New Year! I like your blog. I wish you another successful year in crafting.
    Nice candy! I put a pic on my sidebar. Thanks for a chance to win.
    You are welcome to become my blog follower.
    hugs, Janja

    SvaraRadera
  59. Hej, vilken candy du har. Jag vill gärna vara med
    länk och bild finns i min sidebar.
    jag har även blivit en följare av din härliga sida.
    kram
    http://swahns.blogspot.com/
    Veronica

    SvaraRadera
  60. Hi,
    I have no blog, but I am a follower - I think so?!.

    I love your works.

    Hugs CLaudia R.

    SvaraRadera
  61. Åh vad många härliga saker, klart man vill vara med då =) Jag följer dig via bloglovin och har länkat i min sidebar.

    SvaraRadera
  62. ojoj vilken himla fin candy! Himla generöst av dig!
    Jag är gärna med såklart:-)

    SvaraRadera
  63. Vilken underbar candy!!
    Jag är följare...har lagt in bild i min sidebar och länkar till dig
    Kram Inga

    SvaraRadera
  64. Åh så fina saker, och tre paket också!!
    Jag har länkat till dig i min sidebar och följer din blogg :)

    SvaraRadera
  65. Såklart man vill vara med. Tar gärna en lott och hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  66. Den här skulle jag gärna vilja vinna och dela med min lilla mamma :)
    Nu är jag följare och bild bloggad och klar :)
    /Cina

    SvaraRadera
  67. Vilka härliga kort du gör! Älskar din förvaring av Promarkers och tips på vart man köper dem billigare. Jag är nu följare av din blog. Blogcandyn är fantastisk!

    SvaraRadera
  68. Vem kan motstå ett bloggcandy! Vinner aldrig, men hoppet är väl det sista som lämnar en? Lägger upp det i min scrap-blogg och kramar mina tummar!

    Direkt-länk: http://mossahus-scrapping.blogspot.com/2012/01/jag-far-nog.html

    SvaraRadera
  69. Vilken generös candy. Jag har blivit följare och jag har lagt upp bilden i min sidebar och länkat hit. För visst vill jag delta i utlottningen av detta :)

    SvaraRadera
  70. Hello Johanna,

    this is really a great candy. Thanks for the chance to win it. I'm a new follower. Your blog is wonderful, but is it possible to set a translater gadget in your sidebar?

    Hugs

    Claudia

    SvaraRadera
  71. Wow - hvilken flott candy. Med 2 vinnere !!
    Takk for en sjanse til å vinne.
    Jeg har lagt meg selv som følger og linket fra bloggen min
    :-) Nina

    PS - jeg har også en candy om du vil være med på den
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvaraRadera
  72. Hi Johanna !
    Wow, what a wonderful Blogcandy.
    Thanks for the chance to win.
    I've linked you on my Blog and now i'm a follower.....

    Have a nice weekend !

    Hugs, Steffi

    SvaraRadera
  73. It would be nice to win a fantastic candy.

    SvaraRadera
  74. Jag vill gärna vara med har blivit följare och lagt in i min sidebar
    Nu håller jag tummarna

    //anneli

    SvaraRadera
  75. Superfin candy och såklart man vill bli följare!

    SvaraRadera
  76. Wow vilken candy du har. Den vill man inte missa. Länkar så klart till dig direkt. Ska bli kul att se vad du hittar på här i bloggen.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  77. Åh vilket vackert blogcandy!
    Jag har lagt upp en länk till dig i min blog och jag följer självklart :)
    Ha det fint!
    Emma
    http://emmascrapbooking.blogspot.com/

    SvaraRadera
  78. Wow what a great candy. I lowe your's crafting. I become a follower and put picture of your's candy on sitebar. Hugs. Lily Anuska

    SvaraRadera
  79. Härligt godis du bjuder på - både bloggcandy och alster! :-)
    Har länkat i min sidebar på
    Vivispyssel
    :) ViNo

    SvaraRadera
  80. Hej Åh så roligt med en tävling!
    Jag tar 1 st lott , tack!
    Kram
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. OJ!! Vilken fin Blog Candy!

    Jag är gärna med och har länkat till dig samt är följare :-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  82. Hejsan!
    Wow vilken fin candy! Denna vill jag inte missa,
    skall bli roligt att följa dig och nu har jag länkat i min sidebar.
    Ha det fint!
    Kramar

    SvaraRadera
  83. Wonderful Candy Johanna. I would love to have a chance. Are international entries welcome? I've just become a new follower and I've linked your giveaway to mys sidebar.
    Hugs, Rosalee

    SvaraRadera
  84. Det var mig ett av de mest generösa candy jag sett!
    Vem vill inte vara med på det!? :)
    Är följare och har länkat hit i min sidebar!
    Kram

    SvaraRadera
  85. Det var virkelig en flott candy. takk for sjansen du gir oss til å vinne disse flotte produktene.

    SvaraRadera
  86. Hello Johanna,

    I love your cards.You've got a very nice blog. What a great candy. I would love to have a chance.

    Love Johanna
    (Yes my name is Johanna too lol)

    SvaraRadera
  87. Grattis! Är gärna med och firar!
    Är följare och har länkat på min blogg!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  88. Thanks you for chance to win this lovely candy. great blog.

    SvaraRadera
  89. Hej!
    Vad kul och få se din blogg. Vilka fina alster du har gjort!!!
    Blir följare av den här bloggen, blir en av mina inpirationskällor.. Länkar även med bild från min blogg.
    Tar gärna chansen att vinna den fina candyn!

    SvaraRadera
  90. what a great candy!
    I would love to try my luck!

    SvaraRadera
  91. Vilken fin bloggcandy! Du gör mycket fina saker :)
    Jag är nu följare och jag har lagt bloggcandyn i min sidebar.
    http://ulrika-magnusson.blogspot.com/
    // Ulrika

    SvaraRadera
  92. Wiow vilken grej att kunna vinna, här är jag med , är följare och din blogcandy ligger i min blogg.
    MCH Carolina

    SvaraRadera
  93. Ooooooo det vill jag vara med i!
    följer din blogg och länkar i min sidebar ;)

    SvaraRadera
  94. Ha ha ha!
    Ja, nu har du ju fått följare så det räcker ett tag va?!
    Hi hi, det roliga är att jag höll på att missa en sån duktig scrappare som du!
    Och den Candyn du ger är ju sagolik!
    Det klart att jag vill bli både följare och ta en chans i din Candy!
    Kram och God fortsättning på 2012!
    Kram Linda/papermum
    lindathornmedprickar.blogspot.com

    SvaraRadera
  95. Hallo!

    Ich bin gerade über deinen Blog gestolpert. Du machst echt tolle Sachen. So, und nun bin ich mal so frei und hüpfe auch in den Lostopf.

    Lg, Ingrid

    SvaraRadera
  96. Jeg vil veldig gjerne delta! Herlig konkurranse!
    http://proudtobedifferent.blogg.no/1326731229_stor_konkurranse.html

    Er følger (Laila Løvseth)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Dear Johanna...what a wonderful Candy...awsome
    Hugs ,Laura

    SvaraRadera
  98. Hi Johanna! I am a huge fan of Magnolia dies and stamps! :) I love seeing your beautiful work!! :) Hugs, Bora

    SvaraRadera
  99. Hi Johanna...

    Great candy!!!

    I added the link this candy on my blog (sidebar) http://crieartezzanato.blogspot.com/

    I am follower - crie artezanato

    Thanks for the chance to win

    Val Rodrigues
    crieartezzaanato@yahoo.com.br

    SvaraRadera
  100. JagJagJaaaaaag vill vara med!!! =D Jättein bloggcandy och supersnygga alster du gör! Har blivit en följare och länkat i min blogg =)

    Ha en fin dag
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  101. Jag är mer än gärna med i denna candy :) Vad mycket fint du gör.

    SvaraRadera
  102. Vilken helt underbar blogcandy du har fixat, självklart att jag vill vara med.

    Har länkat från min blogg samt i min sidebar.
    http://jenniizpyssel.blogspot.com/2012/01/blogcandy-hos-jok96.html

    Nu är jag även följare av din blogg.

    SvaraRadera
  103. Klart jag vill vara med och fira! Vilken generös Candy! Följer ohc länkar i ett inlägg, är inte så bra på sidebars...

    SvaraRadera
  104. Här vill jag vara med är följare och har lagt din candy i min blogg

    SvaraRadera
  105. Wow... what a fabulous Candy! Thank`s for this fantastic chance.
    Hugs, Barbara GR

    SvaraRadera
  106. Da har du fått en ny følger til : )
    Og jeg blir gjerne med i trekningen om de flotte blogcandyene dine : )
    Koselig hvis du vil komme på besøk i min blogg også : )

    SvaraRadera
  107. Jag vill gärna också vara med!! Har blivit följare och länkat hit i min sidebar! //Sofi

    SvaraRadera
  108. Vilken generös candy och vilken inspirationsblog jag hittat, har lagt till dig på min blogg och kikar snart in igen :)

    Ha en fortsatt skön vecka, Angela
    http://abertilsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  109. Vilken härlig bloggcandy! :)
    Jag har länkat i min sidebar och blivit följare av din blogg.
    Du gör så fina alster och färglägger suuupersnyggt.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  110. For en fantastisk candy! Jeg er gjerne med og prøver lykken. Jeg har postet candyen i min venstre sidebar og følger den fine bloggen din!

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  111. Hi Johanna,
    This is great candy! Thankyou for this chance! I am your follower now and your candy is posted in my side bar.
    Love Pearl x

    SvaraRadera
  112. Her var det enormt mye fint å se på... Inpirerende! Takk for muligheten til å slik fantastisk candy! og hjertelig velkommen til meg og min give away om du vil :o)

    SvaraRadera
  113. hej blir följare och länkar till min sidebar! Måste ju bara vara med i din fina blog candy! Du har också mycket fina alster på din blogg att titta på och bli inspirerad av!
    kram Maja

    SvaraRadera
  114. Hej! har blivit följare nu och länkat till min sidebar. Du gör helt otroliga alster!
    Kram Linnea 12 år
    besök gärna min blogg;)

    SvaraRadera
  115. Vilken härlig bloggcandy, jag måste vara med på ett hörn :).

    Hälsningar Lina

    SvaraRadera
  116. Hei:)
    Så fin blogg!!
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken:)
    Får ikke lagt meg til som følger desverre, får bare feilmeldinger, men årøver igjen senere:)

    Ha en fin kveld:)

    SvaraRadera
  117. Awesome giveaway!
    Thank you for the chance to win this beauty!
    Linked it on my blog.
    With hope....
    Thanks

    SvaraRadera
  118. alltid stas med give-away;)1lykkelodd til meg.ha ei fortsatt fin helg! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  119. What a lovely giveaway!
    I would love to participate in this giveaway. :)
    I'm a new follower. I put a photo like a banner in my sidebar.
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Thanks for the chance!

    SvaraRadera
  120. Hej Johanna! Oj, vilket smaskigt godis, det vill man ju så klart ha chans på att vinna! :-) Har blivit följare och lagt upp länken i min sidebar på: http://alifeofcrafts.blogspot.com/

    SvaraRadera
  121. Så herlig candy, jeg er med! Legger meg til som følger og linker fra bloggen min. Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  122. jeg har lagt meg til som følger og skriver om deg i min blogg. du er jo bare SÅÅ snill da som gir bort alt dette!!! WOW... <3 håper jeg har lykken med meg på denne!!! :)

    SvaraRadera
  123. Hej!! Klart man vill vara med i din utlottning!! Jag tar en lott och jag håller tummar och tår för att vinna!! :-)
    Ha en bra söndagkväll! Kram Lena

    SvaraRadera
  124. Hej! Ja hur kunde jag missa detta datum??? Men nu är jag med i alla fall. Självklart vill jag vara med i den candy. Den är fantastiskt underbar. Har länkat i min sidebar och lagt till mig som följare, även om jag brukar titta in här ändå.
    Önskar dig en skön söndagskväll
    Kram Eva

    SvaraRadera
  125. Jeg vil også svært gjern være med og vinne candyen din. Hra lagt meg til som følger, og lagt innlegg i sidebaren i min blogg. Så nå gleder jeg meg til å se alt det flotte du skla fortsette å lage og blogge:-)
    Ha en flott ny kreativ uke.

    SvaraRadera
  126. Nämen, vart tog min kommentar vägen...?? Såklart att jag vill vara med!! :)

    SvaraRadera
  127. Är gärna med på en chans att vinna! Följer bloggen och har lagt loggan i ett inlägg då blogg.se tyvärr inte har någon sidebar.
    Ser fram emot att se fler alster från dig!

    SvaraRadera
  128. Oj Oj så mycket gosaker, klart man vill vara med , är ute i sista minuten kan man säga , upptäckte inte detta förrän nu.... men hoppas på tur ändå '
    har länkat till min sidebar...
    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  129. For en flott candy du har! Vil selvsagt være me på den!!
    Krysser fingrene for litt vinerlykke!! :)

    SvaraRadera
  130. The same as a two Hp . p . Juice machine powerplant.
    A juice machine is an excellent alternative for all who have
    a higher momentum utility juice machine into drink alternate veggies and fruits.
    Considering the vegetable/fruit is probably grated, you see, the impulse of those rewriting separates an
    beverages around the pulp.

    my web-site: rival blender Bl450 replacement parts

    SvaraRadera
  131. Or even real act is assisting the customer try to make fruit and vegetable just before.
    Fresh all fruits, surface you see, the strawberries moreover rind a person's kiwi.Moisture one and subsequently stir with your juice with an excellent stir.Midst in good health positive things about this juice provide vitamin C, vitamin e antioxidant, folic acid, this mineral, blood potassium, and then ellagic answer. Before your good healthy morning drink is in a position, you don't will want
    to keep an eye on your incredible mixer. The whole thing having said that energize base is
    top-rack, dishwasher safe. In essence throw the most important blades of their fingers blender in the present
    vegetables bits specifically cooking meals who are holding cards.

    If the steep fortitude of any electric motor genuinely completely take hold of an
    individual's emphasis process easily affordable seems skill level wherever this tool performs will also inevitably ponder people.

    Also visit my blog post; omega 8004 juicer

    SvaraRadera