bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2012

Jag vill även visa ett kort som jag fick i brevlådan i fredags ;)
Jag blev så superglad, men så snopen och ingen avsändare var det heller.

Men efter en del tänkande, så hade jag på känn vem det var ifrån. Jag tog det på stämpel och hur hon var målad och när jag frågade vederbörande, så blev hon snopen att jag visste att kortet var från henne ;).

Jag tycker detta är en jätteduktig tjej som gör helt underbara alster och målar supersnyggt.
Så gå över till henne och inspireras (om ni inte har gjort det) ;)

Tack så mycket Lotta, du förgyllde min dag



3 kommentarer:

  1. MEN ÅHH så kul det är, att få sån underbar post, SUPERFINT KORT som Lotta gjort :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Hihi, du ska veta hur skoj jag hade det när jag gjorde det här kortet!! Det var så härligt att göra ett kort som jag bara gjorde "bara för att". Och jag älskar att busa lite, hade ju hoppats att du inte skulle knäcka att det var jag, så lätt som du gjorde! kramis

    SvaraRadera
  3. Så himla kul och vilket underbart kort!
    Visst blir man glad för lite härlig post!

    KRAM TILL DIG VÄNNEN!
    SUSY

    SvaraRadera