bakgrund

Bloggintresserade

lördag 29 juni 2013

Beställningskort!!

Godmorgon på er!!

Igår började jag med mina 2 beställningskort. Det är så kul när man får en beställning.

Beställaren behövde ha ett grattis på födelsedagen och ett till körkortet.
Samma person skulle få båda korten och han är 18, så vad passar bättre än Kenny K:s lättklädda damer tänkte jag ;)  -  sagt och gjort  ;)

Så detta är vad jag kom på!!!




Svårt att göra manliga kort tycker ja, men dessa är helt ok ;)

Önskar er en underbar helg.

Kram Johanna.

9 kommentarer:

  1. Så !#" snyggt! :-) Jag tror jag behöver några Kenny K stämplar snart, de är så "normala" och läckra. Du målar superfint!
    ha en underbar helg!
    /H

    SvaraRadera
  2. Jätte snygga kort :D har aldrig ägt någon kenny k stämpel men dom är ju så häftiga :D

    SvaraRadera
  3. ÅHH vännen, vilka läckra kort!!
    Grattis kortet är såå snyggt, och vilken läcker stämpel. Såå snyggt färglagt!!Så fint med tagsen och charmsen!
    Grattis till körkortskortet är ju hur läckert som helst!!
    Såå snyggt med nycklarna och din färgläggning är ju såå snygg!! Gillar bägge två jättemycket :)

    TREVLIG HELG!!

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort båda två =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Så snygga kort. Med dessa stämplar kan det inte bli fel.Kenny K är perfekt för kkort till killar och män ;o) Du har utformt dom jätte snyggt.
    Tack för din kommentar inne hos mig. Tyvärr ligger jag lite lågt med att kommenater på andra bloggar känner att tiden räcker inte alltid till.
    Ha en bra dag.
    Kram Louise

    SvaraRadera
  6. De rosa hörnen har jag varmembossat silvriga metallhörn

    Kul att du gillar dom

    Kraaaam

    SvaraRadera
  7. Eller så har du färdiga hos Porslinsblomman/Scrappweb
    http://scrappweb.se/dekorationer/metall/horna-rosa-12-st/

    SvaraRadera