bakgrund

Bloggintresserade

fredag 7 juni 2013

Ytterliggare än gammal goding

Godmorgon!!

Idag visar jag ett kort med ytterliggare en saturated canary, som varit färglagd i ett halvår, men som jag inte har gjort något kort med.

Dottern ska på kalas om 2 veckor, poolparty, så motivet passar ypperligt till födelsedagsbarnet tycker jag ;).







Hjärtantagen är en dies från magnolia, likaså hjärtanswirlen och pappersblommorna.
Hörnen är en dies från whimsy någonting ;)  tycker dem är så läckra och man får 4 olika hörn i paketet.
Kortstommen är en die från Quickutz - nesting frame 8, väldigt användbar just i denna ingår 18 dies.
Motivet är färglagt med copics och även här minns jag inte vilka nr jag har använt mig av.

Nu bär det av mot stan, ska köpa skor till dottern inför hennes avslutning nästa fredag.

Ha en underbar dag / kram



4 kommentarer:

  1. Så snyggt kort du har gjort, gillar verkligen motivet!
    Smorigt och härligt!

    Önskar dig en riktigt bra helg min vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt kort!!
    Såå fint med hjärttagsen, hörnen och blommorna:
    Superfint färglagt!!

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. wow wow wow!! vilket fantastiskt snyggt kort du gjort. älskar sc stämplarna massa, de är underbara. denna har jag själv inte köpt ännu men det får nog bli en, så söt ju!! gillar färgvalet, färgläggningen och alla fina detaljer. kanon snyggt!! kram, tess.

    SvaraRadera