bakgrund

Bloggintresserade

söndag 12 januari 2014

Bildmålarnas Believe

Hej på er!!

Idag vill jag visa er ännu ett kort med dem söta älvorna från bildmålarna.
Ja egentligen är det 2 kort som jag tänker sätta ihop till ett ;)
You do har en utmaning där man ska skapa 2 kort i samma stil, 1 med mer och 1 med mindre saker på.
Så här blev mina:

Det är Believe  som jag färglagt med copics

Hud: E 000,00,11,13,51 och R20
Hår: E 34,41,57
Det rosa: RV 0000,10, 21
Det gröna: YG 91,95

Jag brukar sällan skapa i grönt, men visst är det en härlig färg.

Så satt jag ihop kortet och då blev det såhär ;)








Jag vill även passa på att vara med i copic sveriges utmaning med, med detta kort.




Fjädrarna är en die från magnolia, älskar den och dem bruna  blommorna  kommer från you do
Pappret kommer från maja design.

Nu vill jag önskar er en härlig snöig dag.

Kram Johanna.

5 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Gillar den stämpeln!

    kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina kort du gjort :) så roligt du är med och tävlar med oss på Youdo :)
    kram Dt- Johanna "pojjo"

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Motivet är urgulligt och kortet är såå fint dekorerat!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Grönt är skönt!! Läckert med dubbelkort!

    Tack för att du är med i vår utmaning på Copic Marker Sverige.

    /Lisa - DT

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig kortvikning. Färgläggningen är så mjuk och fin.

    Tack för att du är med oss på CMS.

    /Åsa (DT)

    SvaraRadera