bakgrund

Bloggintresserade

måndag 20 januari 2014

Ny magnolia

Godmorgon på er!!

Idag bloggar jag för helihak, min goda vän Diana som brukar blogga på måndagar har åkt till sitt hemland, så jag kommer ta hennes måndagar också ett tag famöver ;)

Jag blev så förtjust i den här nya magnolian så fort jag fick syn på henne och rolig var hon att färglägga med, så henne fick det bli på mitt nya kort.



Motivet är färglagt med copics.


En liten tag måste givetvis få vara med <3




 Så mitt kort i sin helhet.

Med detta kort vill jag gärna vara med i magnolia down unders tävling
Lovely hänglar or sweet magnolias tävling - ribbon or trim

Nu vill jag önska er en härlig dag.
kram Johanna.

3 kommentarer:

  1. Wow, vilket underbar kort med en massa blommor. Magnolian är supersöt. =)

    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort med fina detaljer på . Kram Titti

    SvaraRadera