bakgrund

Bloggintresserade

fredag 20 januari 2012

2 kort !!

Hej på er!

Igår gjorde jag ytterliggare 2 kort i lite mer romantisk stil.

I till julkortsutmaningen (1 julkort i veckan) på facebook

Jag tycker det saknas lite där, men samtidigt så kan man ju göra enkla kort någongång oxå.


Nästa kort är till någon som jag tycker väldigt mycket om och hon fyller år snart, så jag passade på att göra ett kort till henne.

Också ett väldigt enkelt kort.


Ha en trevlig helg, och pyssla allt vad ni kan ; ).

Kram Johanna.

7 kommentarer:

  1. ÅÅH Johanna, supersnygga bägge 2, julkortet bara så underbart!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort båda två! Ibland är det enkla det vackra. Speciellt om man haft en period med mycket bling och dekorationer, kan det vara skönt att vila ögonen på något vackert och stilla. Jag gillar verkligen din die till texten. Och den där runtomkring stansen var läcker. (är inne i en die och stans fas! :) ) kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kort!!! =)

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Så underbart vackra kort, du kan du!!

    HA EN RIKTIGT HÄRLIG HELG VÄNNEN!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Båda två helt underbara!!! Gillar blinget :)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej på dig Johanna:)

    Underbara snygga kort du bjuder på gillar dom massor:)
    Härliga färger och detaljer du har fått med på båda:)

    STORT TACK för ditt trevlig besök hos mig och dina rader som du lämnade kvar:)
    Är ledsen att det har tagit sådan tid för du hör i från mig men jag har haft en blogg paus.Det blev så mycket annat runt Jul och Nyår att fixa och hinna med.

    Jag har ingen färdig beskrivning på Noblessasken som jag gör. Jag köper en färdig Nobless choklad ask och klär först hela utsidan och sedan insidan när utsidan är klar.

    Det är andra som också har frågat hur jag gör så får jag tid och ork över så gör jag en beskrivning med bilder och lägger ut den på bloggen sen.
    Blir mycket glad över att du gillar hur jag gör mina Nobless askar:)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera