bakgrund

Bloggintresserade

fredag 6 januari 2012

Födelsedagskort!!!

Hej!!

Vad det är kul att göra kort till någon som fyller år.
Här är ett lite mer åt det romantiska hållet, jag gillar det starkt, hoppas min vän oxå gör det.

Passar på att vara med i SS:s utmaning på kortskiss med detta kort oxå.

Använt mig av massor olika papper, stansat ut olika spellbinders, den största är en magnoliadie, har hört att många har problem med den, men jag tyckte det gick förvånadsvärt lätt, skönt.
Spets, tyll och ramen kommer såklart från Timpan. Inuti är det bokstaven J som jag målat med smoosch och lite crackle accent, blir så fint tycker jag.
Lite beiga halvpärlor måste oxå få vara med, älskar dem.

Det var allt för nu, kram Johanna.

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort. Färgerna rosa och brunt blir så snyggt tillsammans.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert kort!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. Wow så vackert kort, tokgillar diesena och ramen , bara såååå snygga!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  4. Tack för all omtanke i sorgens stund.
    Så tråkigt med din Agnes förstår att du saknar henne. De kommer ta lång tid inna vi kommer över våra älsklingar.
    Så undebart kort du har gjort, Lycka till tävlingen

    Kram Anneli

    SvaraRadera