bakgrund

Bloggintresserade

tisdag 10 januari 2012

Nytt kort!!

Hej!

Idag kommer det kort jag pratade om igår, som blev färdigt ; )), men jag ville fota i ljus för en gång skull.

Fast det är fortfarande skumt.....

Den här gången fotade jag även matrialet, kan va bra att ha hihihihihihi






Pappar från House of three  (parisian anthology)  sånt papper som man kan kleta så mycket som möjligt på hihihihihihihi, jag använde mig dock bara av distress spun sugar och walnut stain, och glimmer mist vintage pink från tattered angel.

Martha Stewart stansar monarch butterfly och deco fan  (jag ser nu att jag glömt att vända stansarna, så ni ser dem, ja nått att tänka på till nästa gång hihihihihihi)

Spellbinder fancy tag two den i mitten

Och så brun/beiga halvpärlor från PY hobby, mina favvisar och så otroligt billiga.

Och så här blev mitt lilla kort, jag vill nämna det att det är min vän Anette som kommit på denna vikning,  och så scrappliftade jag ett av hennes verk, hon är en så otroligt duktig scrappare och fin människa.

Tack Anette.





Och så en närbild, se så fint alla detaljer kommer fram med hjälp av lite färg hihihihihihi


Det var allt för idag/kram.

10 kommentarer:

  1. Jätte, jättefint! Papperet blev supersnyggt när du distressat det och passar så bra ihop med det vita.

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart fint kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Såå vackert kort, kantstansen är ju bara så fiin!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  4. Helt underbart kort!!! Jag har flera såna papper, kanske skulle använda de, nu när jag ser hur grymmesnyggt det blir att distressa och greja med de?! ;)

    Kul att du fotat materialet också :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Wow...wunder-wunderschön!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera
  6. Hej svejs

    Du har något att hämta inne hos mig....

    Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint du har gjort.
    Jätte kul att titta på alla vackra saker.
    Ja visst är blommorna från England helt underbara.
    Kram Louise

    SvaraRadera