bakgrund

Bloggintresserade

onsdag 4 januari 2012

Födelsedagskort i råååsa

Hej!

Idag har jag knåpat ihop ett födelsedagskort.
Hade tänkt att ge det till någon äldre än 10, men jag vet inte riktigt om magnoliakort går hem där....
Hmmm tål att fundera på.

Jag själv älskar magnoliastämplar och köper många varje år, behåller inte alla, men en del blir man bara så kär i, konstigt det där ; )).

Jag har använt mig av en del saker som låg i min fina blogcandy vinst som Annelie hade
 (det rååååsa pappret, bling, rosor) Härlig färg det där.

Jag målade en wellpappsbit med crakle paint - tea dye, fin effekt.
Jag grämde mig lite när jag skulle skriva grattis och upptäckte att jag inte hade något g i samma alfabet, men nu i efterhand så tycker jag att det inte gör så mycket.
Har använt mig av min nya fina kantstans från Martha Stewart cherrish tror jag den heter, me like.

Så här blev mitt kort:


Kram på er/ Johanna.

8 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort!
    Gillar färgerna och alla härliga detaljer!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  2. Åh så sött kort, kanonsnyggt med wellpappret :)
    Du har så rätt att man fastnar för vissa Magnolia stämplar lite extra mycket :)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt kort! Och visst kan man ge bort kort med Thilda till människor äldre än 10. Det har i alla fall jag gjort! ;)

    SvaraRadera
  4. Åh så sött! Jag är också tokig i Magnolias stämplar.

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort! Snyggt med alla rosa detaljer. :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  6. Underbart kort många detaljer att kika på
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Eine tolle Karte, klasse gestaltet!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera
  8. Sååå ljuvligt kortet blev och så snyggt du har fått ihop allt, super snyggt!!!
    Kul se vad du knåpade ihop av bloggcandyn

    Kram Anneli

    SvaraRadera