bakgrund

Bloggintresserade

lördag 28 januari 2012

Målarbok

Hej ljuva helg!!


Efter en vecka med mycket sjukt, trodde jag att nu går vi mot ljusare tiden, men icke då, nu är mannen i huset sjuk oxå, och dem brukar bli värre än barna ; ))  Skämt åsido, min är så mjuk å go så.

Min dotter kom iväg till sitt kalas till slut och jag hann att göra den där målarboken, tog lite bilder imorse, men med dåligt ljus : (, ni kan ju se vad det är iallafall.....


Jag brukar ha hård kartong att göra fram och baksida, men den var slut, så istället tog jag lite hårdare papper, sånt man har i sitt fotoalbum och det gick lika bra. Klädde den med lite papper blommor och ett sött motiv från saturated canary, me like ; )).
Jag målade motivet med copics.  Jag köpte även tuschpennor, bra att ha ; )).


 En liten närbild på motivet:



Inuti har jag plastfickor och så skriver jag ut stämpelmotiv som jag stoppar i fickorna, så fint så.


 Detta blir en jätteuppskattad present vill jag lova.

Ska försöka att göra färdigt min LO, men det är svårt ; )).

Ha det bäst alla, kramen.

11 kommentarer:

  1. This is such a great gift! Im sure your daughter will love it! Sorry you have not been well but hope you all recover soon. My family has had colds and coughs 3 or 4 times in past few months. But we are better now.
    Love Pearl x

    SvaraRadera
  2. Vilken present, så läckert!

    Krya på er alla nu!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Hejsan, jag förstår att målarboken blir uppskattad! Så fin och personlig! Vilken bra present! kram Sandra

    SvaraRadera
  4. For en fantastisk gave!!
    Dette må jo være alle småpikers drøm ♥
    Så utrolig flink og kreativ du er:)

    Ha en fin lørdag!

    SvaraRadera
  5. jättefin och bra present!!
    ha en bra lördagskväll;)

    kram Linnea

    SvaraRadera
  6. Hejsan vännen !!

    OJ vad kul att få färglägga alla dessa härliga motiv, vilken fiin målarbok, kommer att uppskattas :))

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  7. Vilken kul idé! Måste man vara liten för att få en målarbok....jag vill oxå...ha ha:-)

    SvaraRadera
  8. Aha! Tack för tipset. Det ska jag komma i håg till den dagen min dotter blir så pass stor att hon vill ha målarböcker :)

    Jättefin målarbok!

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar målarbok, skulle jag också kunna tänka mig en :)
    Kul idé!

    SvaraRadera
  10. Vilka jätte fina målarböcker du gjort, förstår att de blir uppskattade.

    SvaraRadera