bakgrund

Bloggintresserade

lördag 7 januari 2012

Mera Julkort!!

Idag har jag gjort ett julkort till ytterliggare en utmaning som Odd girl har. -  ( BLING ME Challenge!)
Jag älskar dessa motiv, dem är ju sååå söta.

Jag har stansat ut poinsetta från magnola och kört dem i en embossingfolder, blir ganska cool effekt.
lite bling här och var ( det var ju själva utmaningen ju) ; ))
Bladen kommer från Martha Stewart
Motivet är målat med copics och så lite distress stickles clear rock candy
Har även lite glitter snow lite här och var ; ))

Fönstret stansade jag ut med hjälp av en spellbinder

Här kommer mitt kort!!


Hoppas ni gillar det.

Ha en fortsatt fin helg, kram/ Johanna.

5 kommentarer:

  1. Åh vilket härligt julkort, supersnyggt med alla härligt vita dekorationer!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  2. Ja, dessa motiv är så gulliga!! Någon gång ska jag också skaffa en sådan stämpel. Jättefint kort! Gillar verkligen när det är mycket vita dekorationer. kram

    SvaraRadera
  3. Superfint kort!! Tack för att du deltar i Some Odd Girls senaste utmaning. Håll utkik på bloggen i veckan efter lite roliga nyheter!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Ein toll gestaltetes Kärtchen, klasse!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera